Meydeyyy
Betuluus canım bende dışarıda vardı karnabahar türü imiş ben hamilelikte hormonlar değişiyor diye biseyler oldu zannettim kanadikca cogaliyormus bir gün kontrolumde doktoruma anlattım özel e gidiyordum o zaman bana kondilom dedi ve değişim bir aletle baktı iç kısma da sıçramış dedi sezeryanla doğum yapacaksın dedi elle muayene de bile anlıyor doktorlar zaten çatı muayenesi olduğun zaman doktor sana bişey varsa direk söyler risk almıyorlar