Arkadaşlar 30+3 günlüğüz . Sabahtan beri bebeğim doğru düzgün hareket etmiyor . Gündüz de demin de çikolata yedim o an çok az hareket edip tekrar duruyor . Normalde hareketli bir bebek . Aynı durumu yaşayan var mı , hastaneye gitmeme gerek var mo sizce