Merhaba arkadaşlar ben 12+3 haftalık hamileyim bugün sol göğsümde böyle bir ağrı var ama sızı gibi elektrik çarpması gibide tabir edebilirim bu tür bir ağrı sızı tarzı yaşayan oldumu olduysa sebebi neydi acaba haftaya kontrolüm var o zaman doktoruma sorucam ama şuan fikirlerinize ihtiyacım var.