Meryemcakmak01 Merhaba 2 gün önce tetanoz aşısı oldum kolum çok agrıyor normal mi acaba gebelikten dolayı sola yatmam lazım ama kolumun ağrısından çok canım yanıyor 😌
Merve10090 Meryemcakmak01 aşı herzaman kola ağrı veriyor. 2 gün’e geçiyor. Bende aşı vuruldum. Şimdi düzelmeye başladı.. perşembe vurulmuştum aşı
Busra3 Meryemcakmak01 Normal, aynısını yaşadım hatta sonraki dozlarda daha çok ağrı yapmıştı kimisinde hiç ağrı yapmayabiliyor da. 2 güne geçer.
Merve_0709 Meryemcakmak01 benim 1 hafta ağrıdı üzerine yatamadım soğuk aşı olduğu için çok normal dedi doktor
kadriye25 Bana vuran hemşire kullandığın koluna vurmamiz gerekiyor hareket etsin ki şişmesin demişti öyle de oldu.ilkini de sol koluma vururdum 1 hafta ağrısını çektim
Hey123 Bende sola yaptırdım . Hiç aklıma gelmemiş sola yatmam gerektigi. Şimdi acıyor üstüne yatınca. Ama çok bi şikayetim olmadı aşı sonunda