hamileana Kızlar sizde de oluyor mu bunun sebbebi ne olabilir acaba ne yersen yiyeyim ağzımda bir süre sonra acı bir tat oluşuyor 🤦🤷
Melisimmm hamileana 23.haftadayim hala var bende malesef .ağzımın tadı hiç yok.bu haftalara kadar sürmesi cok nadir olur ama dert etme azalacaktır..
Tazegebe1 hamileana merhaba bende 16+2 yim hala öyle ablam da diyoki doğum yaptığın an geçiyo diyo şuan geçmesini bekleme diyo😫
cilekreceli Bazı kadınlar ostrojen hormonunu malesef ki hissedermiş sende hissedenlerdensin ben çok çektim o ağız tadından ama merak etme 3 aydan sonra azala azala bitecek
Hatice86_izm Haftadayım hala o his war bendede yemek yiyebiliyorum ama yemekten sonra kötü bir tatsızlık hissi war