Dlrcem inslalah degıldır canım benimde öyle hep degıştırmek zorunda kalıyorum endişelenmekte istemıyorum artık aslında cunkü pimpirıkliyım baya,ama merak ediyorum sormak ıstedım bende belki bu haftalar normaldır bilen vardır inslalah 🙏ama gecmesse gıdelım doktora ne olur ne olmaz