Selam arkadaşlar 24+3 haftalık hamileyim ve fotoğrafçıyım. İşim gereği çok hereketliyim çok ayakta kaldığım eğilip kalktığım oluyor ister istemez. Yeri geliyor ağır albüm taşıyorum. Son kontrolde doktorum bebek asagıda dedi. Zaten bende öyle hissediyorum. 2. Hamileliğim ilkindede sürekli gezzmiştim. Ama bunda bi korku oluştu dinlen vs. Dedi doktor. Ama önümdr ramazan ayı sonrası 10 tane dış düğün cekimi var doğuma kadar. 😯 Korkuyorum bebeği aşağıda olan varmı veya olupta zamanında dogum yapan benim gibi hareket halinde anneler??