Aysima50 canım benim çok geçmiş olsun Bebeğine bir şey olmamış çok şükür burda bir anne vardı hala burdami bilmiyorum ama doğuma çok az zaman kala ayaj bileğini catlatmisti güzelce sezaryen doğumunu yaptı bebisini sağlıkla kucağına aldı tabi senin yaşadığın korku ve zorluklar hiç kolay değil ama hiç bir acı kalıcı değil geçecek Allah in izniyle. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah