Gulsen4224 kıyamam benimde kayınvalidemin ilk kizi doğmuş vefat etmiş yazık hala ağlar iki oğlu var işte ondan kız delisi onun adını verdik içine katacak on yaşına girecek meleğim büyüdük biz baya birde şu durum var saf kalpli derler ya gece gündüz Kur’an okur durur kızımı gördü rüyasında büyümüş halini varıncaya kadar şimdi de bu bebeği gördü ona da bağlamak istemiyorum ermiş derler ya ne dese çıkıyor herkesin bebeğini bilir şimdi de gerçekten o günü bekliyorum buda çıkarsa ne diyim nufkum tutulacak