Kızlar ben 5 6 ay önce tam hatrlamyrm parmağımı kestigim için derin kesmiştim tetenoz aşısı yapmışlardı ordada bana dedilerki önümüzdeki 5 sene tetenoz olmaya gerek yok şimdi bu doğum içinde yapıyolar benim bida tetenoz olmam sacma degilmi ikinci defa niye olıyım yanlışmı ikiside aynı sey