Ayca00 Merhaba tatlı anneler ve anne adayları 💞 ikiz kızlarıma hamileyim 25+1 haftalık olduk eşim bir kızımızın adının Arya olmasına karar verdi ama ben daha diğerinin adına karar veremedim önerilerinizi bekliyorum ☺️🌸
yavrugeyikinannesi Ayca00 Arya ve Ronya olabilir ben çok beğeniyorum ☺️ Bebeğim kız olsa Arya bırakacaktım şansa erkek oldu🙈😄
Ayca00 Ebrumihrimah evet aslında hoşumuza gidiyor ama birbirlerine çok yakın olduğu için seslenirken falan karışabileceğini düşünüyoruz 😊 teşekkür ederim 💛
Ayca00 Manana07 eşim biraz inatçı Arya dan vazgeçirmedik 😂 arca da farklı bir alternatif anlamına bi bakayım teşekkürler 🌸
Ayca00 dlnyny evet kalbimden Asya geçiyor aslında 🥰 bakalım farklı fikirler de gelecek mi teşekkür ederim ☺️
yavrugeyikinannesi Ayca00 Çok teşekkür ederim sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah😍 İkiz erkek kardeşlerim var bakmak zor dönemden geçtik ama şimdi 5 başındalar çok güzeller😍♥️