Tgbaelf07333
Ben de 11 haftalığım ve ben şu an hissediyorum. Şimdi diyecekler asla hissedilmez yok bilmem gaz hareketi… Hayır değil.
Benim 2.gebeliğim. İlkini 18.haftada hissettim ve bebek hareketi nasil olur biliyorum. Gaz hareketinin de ne olduğunu biliyorum. Bu gebelikte yüksek seste, Kuran okunduğunda hareketini hissediyorum. Tekme şeklinde zaten olamaz evet minicik, çok da deneme yaptim acaba değil mi diye ama hareket ettiğinin farkındayım yani. Doktorların terslemesini de anlamıyorum herkesin iç karnı bir mi?