minnikanne valla benimde 21. Haftamda belli oldu şimdi 34 deyim yukarı filen çıkmadı😞Hangi doktor yukarı çıkar diyorsa o doktor bişey bilmiyordur.ben 9 tane ayrı Prof a gittim hiç biri yukarı çıkar demedi dedikleri gibide çıkmadı😞riskli gebelik uzmanına gitmeniz lazım yoksa anne hayatı tehlikeye giriyor🤦🏻♀️Bu hafta alacak bebeğimi doktorum.erken oluyo en fazla 36-37lere kadar dayanıyo..benim 34ü geçince alınacak..eğer son haftalarda kanama olursa kanamayı durduramıyorlar😞