2pasam03 20 haftalik hamileyim cok afedersiniz az once lavaboya girdim idrarimda beyaz parcaciklar var di ve akintim da fazla gelio bembeyaz bilgisi olan yardimci olurmu nedendir
neslii35 2pasam03 akıntı sebebiyle öyle geliyor maalesef idrar tahlili veriyorken kaba baktığımda bende aynısını gördüm beyaz parçaçıklar ama yinede verdim başka kap olmadığı için sonra tahlilim geçersiz olmuş tekrar vermem gerekti akıntıdanmış bulaş olmuş doktor tekrar temizleyip iyice silip öyle vermemi istedi tekrar verdim
neslii35 2pasam03 ve temiz çıktı idrarda iltihap falan yokmuş yani zaten beyaz akıntı en zararsız akıntıymış
Sedanindenizi 2pasam03 Benimde bazen oluyor aynisi 14 haftaligim veyaz akintimda var. Doktoruma sormadim 😒 Umarim zarari yoktur
2pasam03 neslii35 cok tesekkur ederim canm icimi rahatlattin. İyle agri sanci veya kasinti falan da yok hani
neslii35 2pasam03 bende de aynı şekilde beyaz akıntı ama kaşıntı yada yanma yok özellikle sordum doktora beyazsa ve kaşıntı yanmada yoksa zararsız hamilelikte çok normal dedi eğer sarıya yada yeşile dönme olursa o sıkıntıymış
Miskokulum35 2 gündür kasıklarım acayip ağrıyordu doktora gittim idrar tahlili verdim. İdrarda bakteri çıkmış o kadar da dikkat etmeme rağmen.
Mucize_anne32 Benim de arada yeşile dönüyor fitil verdi ama bir kaç gündür akıntım yok diye kullanmadım fitili birde biz dah çok yeniyiz 5+5 çok kararsız kaldım bol su içmeye ozen gösteriyorum ,birde fitil 6,günlük vermiş tek kullanımlık değil