Necla90 kişiden kişiye değişir aslında. Ben bi daha o acıyı çekmek istemem mesela. Bana göre her anlamda zor oldu. Hem tek başına bi iş yapamıyorsun hem bebeği kucağına bile başkası veriyor.
Ama Allah bilir tabiki. Ne hayırlı ise o olsun. Bence riskiniz yoksa 42. Ye kadar normal doğum için bekleyin derim.
Şimdi ben böyle yazdım diye birileri de gelir linç eder ama 🙄
Kimse birşey yazmamış bende kendi tecrübemi yazayım dedim.
Eğer sezaryen olacaksanız da kısmet böyle imiş 🤷🏻♀️
Hayırlısı olsun sizin için 😊