luckymother benim de öyle oluyordu ama bn ilk defa mayalamıyordm sütün derecesnden işte hazr yoğurtla mayalıyorsan ondandr vs diyorlardı ama ne yaptysm aynı oluyordu bnde sütü aldığım yeri değiştirdim şimdi yoğurdum hep kalıp gibi hemde sünmüyor ayrıca sütün üzerine bez koyuyorm suyunu alıyor o bez ekşimiyorda hiç