28 +5 günlük hamileyim kanamam var doktora gittim bebek poposuyla doğum kanalına baskı yapıyormuş ondan oluyormuş dedi hareketlerini falan hissediyorum ağrımda olmuyor verdiği ilaçları da kullanıyorum ama halen devam ediyor ve bu beni çok korkutuyor böyle olup önerisi olanlar var mı