Ebru5555 Merhabalar 22 haftalık hamileyim tiroid hormonu 3 çıktı doktorumuz dahiliye bölümüne yönlendirdi sizlerin değeri kaç çıktı
Happyturuncu Ebru5555 2.5 altında olması bekleniyormuş benim 4 çıkmıştı.ilaç kullanıyorum bir aydır bu ay tekrar test yaptıracağım
kedidirokedi Ebru5555 2.5 altında olması gerekiyor hamilelikte değer yükselebiliyor zaten öncedende troidim vardı ilaç kullanıyordum ilacın dozunu arttırarak düşürdük çok şükür
ikizannesi24 Ebru5555 bende 7 haftalıkken ölçtürmüştüm 3.84 çıkmıştı o ara doktora gidemedim ama sonraki kontrole gittiğimde bi daha ölçtürdüm düşmüştü 0.42 ye gebelikte artabilirmiş ama bi doktora görün ilaç veriyorlar onu kullanınca normale dönüyor
34_21_23 Ebru5555 bazı doktorlar ikinci trimesterde 3 olabilir diyo ama bende başımdan beri ilaç kullanıyorum
[silindi] Ben 4.5 haftalık olunca kan tahlilinde 5 plak cıktı sonra ilaç kullandım iniyor. Takip istiyor biraz. Doğuma kadar kullanabilirim. İhmal etme. Saatinde al.
010604 Ebru5555 Haftanın içindeym. 4,78 çıktı dahiliye ye gittim ilaç başlattı. Birde ultrason çekilecek boğazımdan. Bi ay sonra tekrar bakacakb