Yunusm123 shinemom aynen bende araştırdım olumsuz yorum okumadım hiç ama iste yine de insan endişe ediyor bi de benim kaynanam kız çocukları biraz aşağıda olur diyor korkma diyor ama ne bilim valla 😍☺
Dilekveuzum Bende 12 haftalığım geçen hafta tıpun kanamam oldu,eşi aşağıdaymış o yüzden. Sayenizde içim ferahladı, teşekkürler.
Yunusm123 Dilekveuzum rabbim hepimizin yavrusunu esirgeyip bize bagislasin canım . Sağlıkla sihhatle hayırlı bir şekilde kucagimiza alalım inş 😍🙏
FaizeFeyzazolu shinemom benim de aşağıda 25 hafta olduk hala aşağıda ağrı yapıyor zorlayınca progestan devam ediyoruz
shinemom FaizeFeyzazolu benmde arada bi sancı oluyo sankı ama gaz mı agrı mı ayırt edemedm gecmezse gderm. İnşallah senın doner bu haftalarda dönüyomus galıba
Yunusm123 shinemom hmmm inş cnm ins hayırlı olsun kuzum 😍 dualarımızı eksik etmeyelim inş iyi olacak her şey ayaklarımın altında sehba ile oturuyorum valla hiçte yerimden kalkmıyorum sadece yemek yap lavaboya git o kadar diğer her şeye eşim işten gelince yardım ediyor saolsun 😍
shinemom Yunusm123 iyi valla sanslısın😂 benm doktor o kadar abartmadı sadece dkkat et dnlen dedi o kadar 😊
FaizeFeyzazolu shinemom ben çık net ayırt ediyorum yumurtan ağrıyo gibi ama onun aşağısında inş bakalım yarın kontrole gidicem
shinemom Yunusm123 benm o kadar olmadı hıc bı gun agrıdı sadece belım bugun tesadufen ogrendık sayılır😟
Yunusm123 shinemom çok şükür şanslıyım 😂 benim doktorum uyardı ama bu kadar abartmadı fakat eşim saolsun baya baya abartıyor 😂😍
Yunusm123 shinemom benim dünden beri ağrıyor valla cnm zaten ağrı için gittim hastaneye sonuç bu oldu 😔
Ozlm35 Degisebilio demkki herkste ayni degil bnde ilk gunden beri bekliorum ckmasinı ama hala asagidaa bebkte yerini sevmis yukari ckmio karnm dusmus gbi 😊 hamilelgimi ogrendgm gunden beri progestan kullaniorum 29 haftalik olduk bakalm nezamn ckcak 😊😊
Yunusm123 Ozlm35 risk boyutu nasıl cnm peki çok sorun oluyor mu hayatında ya da bebek için riskli bi durum var mı
shinemom Ozlm35 cok bas dönmesi ve uyku yapıyo bende ya nasıl dayandın ben ilacı bile daha almadım 😂🙄😭
Ozlm35 Yunusm123 suan ocin hersey yolunda diolar insallh ole devam eder sadece gobegm buyudukce tasiyamiorum sanki asagidan itip yukariya cikarqsm gelio bazen