Doğum sancısı tam olarak nereye vuruyor ve nasıl oluyor. Kramp ve kasılmalar oldu bugün üç kere. Karın kısmında bebek sertleşiyor rahme doğru sanki aşırı tualetim gelmiş gibi oluyor. Ortalama 30 sn ye sürüyor eşim o sırada karnımı ovalıyor ve rahatlıyorum. Bu şimdi doğum sancısımı saat aralıklarını kontrol mü etmeliyim. Hani bacağa kramp girerde canınız çok yanar ya onun gibi oluyor. Umarim anlatabilmisimdir derdimi 😅