Ayseonayli4554 Bayanlar ben doğum yapalı 54 gün oldu iki 3 gündür yoğun jel kıvamında sarı akintim var nedendir acaba adet de olmadım daha
Yorgunhamile Ayseonayli4554 enfeksiyon var koku da oluyor sonradan ne kadar dikkat edersen et oluyor maalesef doktora git antibiyotik vericek kullanınca geçiyor benim ki 3 güne geçmişti