Harunayse Gece belden aşa ağrı ile kalktım kısa sürdü şuanda 5 10 dk ya kasık batması var şiddetli değil oğlum çok kasılıyor sertleşiyor 38.haftadayız gaz hissi çiş hissi var doğuruyormuyum sizce doktora gideyim mi bekleyim mi
Mega123 Harunayse Bilgim yok yukarıda kalsın diye yazıyorum. Hayırlı doğumlar olsun rabbim yardımcın olsun inşallah 🤲🏻
LavinyaAgs Harunayse Canım yalancı kasılmalardır onlar doğuma hazırlık için suyun geldiği zaman anlarsın zaten çiş gibi olmaz berrak renkte olur tutamassın birden gelmeye başlar sancıda farklı olur
Harunayse _aycaccelik amin canım inşallah devlet hastanesine gidiyorum nöbetçi ebeler bakar ilçede oturuyorum
Harunayse _aycaccelik siz kaç haftalıksınız sağlıkla sıhhatle hayırla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
LarisaAlbayrak Harunayse ben de gece 3 buçuk ile 7 buçuk aradı çektim 6-7 dk arayla ama sonra geçti uyudum 😁 şuan bir tık yok bekliyorum
_aycaccelik Harunayse ben doğurmaktan ümidi kestim bacım gelmiyo bu çocuk 😀 Şaka bi yana hepimize inşallah Rabbim bi avazda kurtarsın 🙏🏻