Iremalp 23 haftalık hamileyim genelde oluyor ben de yürüyünce falan sizler de de oluyor mu beyaz şeffaf tarzı akıntı nette normal yazıyor
glnzem Iremalp hamilelikte normal benimde oluyor su gibi akıntı ben bebeğin suyu zannettim ilk başta korktum ama doktorum her gittiğimde bebeğin suyuna bakıyor ve normal diyor.