Isilhanim87 Merhaba Son tiroid değerleriniz kaç. Kac miligram ilaç kullanıyorsunuz ? Benim 10 du Sonra 0.33 e indi bu seferde çok inmiş. Napicami şaşırdım.
Lilo Isilhanim87 gebelikten önce 50 mg kullaniyordum. Gebelikle test yaptirdim 8 cikti. 100 mg kullanmaya basladim. 2 idi son testte
Melisinan Isilhanim87 benimde 0.33 e indi aa doktorum ilaca devam dedi yoksa yine yükseliröiş yükselmeesi için kullanalıymışım 🤷♀️
MucizeAnnesii Isilhanim87 gebelikten önce 50 kullanıyordum gebelikle beraber yükselince değer 75 kullanıyorum
Tgb_dmrc Isilhanim87 10′dan 0.33′e ne kadar zamanda indi acaba ? Benim de 10′du bu yuzden bebegi kaybetmistik
Isilhanim87 Melisinan hmm yani 0 a inmesi bize tehlike yaratmaz demek. Ben 0 a inince bu seferde çok inmiş dedi doktor. Hep 1 lerde kalsa keşke. Bende 50mg şuan 75ten 50 ye çektik. Tamamen bırakmak olmaz sanırım ilacı. Doktora sormak lazım ilk etapta.
Lilo Isilhanim87 3ten dusuk olmasi gerekiyor demisti doktorum. Ben yıllardır kullaniyorum zaten bu ilaci benim icin ömürlük. Hamilelikte dozum arttı sadece. Duzenli olarak kullandıkça her sey yolunda
Erimannesi Gebelikten önce bende 75 kullanıyordum… Şimdi 100 e çıkardık normal seyrediyor.. Her ay yaptırıyorum tahlilimi.. 32 haftalık olduk