23 haftalık olduk çok şükür dün detaylı ultrasonum vardı bir sorun çıkmadı rabbime şükürler olsun ama bugün adet sancim var biraz ev işi yaptım acaba ondan mi aşırı şiddetli değil ama arada geliyor sağ bacağıma vuruyor birde çok fena gaz var yaşayan var mı bu haftalarda normal mi acaba ?