Selmaslan Sevgili hamişlerim tercih seçeneğiniz olsa normal doğum mu yapmak istersiniz sezaryen mi olmak istersiniz?
19231923 Selmaslan ben devlete gittim sormadılar ölene kadar sezeryan yapmaz onlar 17.gün hala dikişlerim geçmedi sezeryan da kötü diyorlar en iyisi doğurmamak 😂
Sumeyyerbey4741 Bende normal isterim 27 haftalik hamileyim bebek suan ayaklari aşağıda pozisyonda bakalim donerse
Seval22 Selmaslan 18 gün önce normal doğum yaptım çok zordu o an beni sezeryana alın diye yalvardım ama almadılar 🙄 şuan ama hepsini unuttum gayet iyiyim tekrar normal olurmuyum bilmiyorum
Merveakbulutt Selmaslan hamileliğimin başından beri hep normal doğum olsun diye dua ettim çok şükür gonlume göre oldu normal doğum yaptım ertesi gün ayaklandim
umaydurununannesi Selmaslan acısız kesısız normal dogum😬😬 normal olunca hemen ayaktasın sezeryanda degılsın
tnc35 Selmaslan Ne gibi bı zorluk yaşadınız acaba bende normal istiyorum ama böyle okuyunca da tedirgin oluyorum 🙄
babyackgz Selmaslan normal istiyorum çatımda uygun ama muayene olamıyorum istemsizce kasıyorum nasıl olacak bilmiyorum 😥