Merhaba herkese 35 haftalık hamileyim bu güne kadar özel hastanede kontrollerimi oldum ama doğum için Zeynepkamil kadın doğum hastanesine gidicem haftaya randevu aldım oraya giden yada orda doğum yapanlar bana bilgi verebilirmi doğum nasıl oluyo refakatçi alıyorlarmı yada ilgileri nasıl biraz korkuyorum şimdiden teşekkürler 😍