Fundakarakaya 21+3 haftalık hamileyim bebeğim çok aşağıda hareket ediyor normal mi acaba artık yukarı çıkması gerekmiyor mu
Busra34ybg Fundakarakaya o haftalarda bende öyle hissediyordum canım ileriki haftalarda normale dönüyor korkma :)
_Ftma_ Fundakarakaya normal canim bendede öyleydi suan 31 haftalik olduk 20 inci haftalarda hep asagadaydi ama normalmis zamanla yukari cikti oda 3 4 hafta sürdü
Eliiiiiiffff Ya canım bana da öyle geliyor kasıklarım da hissediyorum ama düşününce ayakları aşağı da olunca ordan tekmeliyor bazen göbek deliğimden vuruyor
Fundakarakaya Eliiiiiiffff doktor bakarken de çok aşağıdan baktı ama bişe demedi yine de kafama takıldı karnın aşağıda diyorlar bide ama bi sıkıntım yok
bersu Fundakarakaya kız ilktede aynı 2.dede 🤣 ilkindede pinpirkliydim ..2.deyim şuan hala ilköiş gibi herşeyi takıom valla 😊
Edakuz58 Saglik ocagmda kalp atsini dinletti ebemiz steteskop ile resmen ic camasrmi indrdi brazck o kadar asagidaydi bende okadar asada napio bu cock dedim 😅