Nklcilis Doğum kontrol hapı kullandım bitince 5 aralıkta regl oldum. Bittikten 10 gün sonra 19 aralıkta yine regl oldum. Şuan 2 gün geciktim ve değişik belirtilerim var. Doğum kontrol hapıyla alakalı olabilir mi? Ya da öncekinden erken olduğum için?
dlnyny Nklcilis bende ilk bıraktığım zaman ayda 3 kere ayrı ayrı kanamalar yaşadım benim kanamam doğum kontrol hapıyla alakalıydı
Nklcilis Elbet-birgun-kavusacagiz 1 haftadır o kadar iştahım açıkki geceleri kalkıp açım diye ağlıyorum resmen. Kasık ağrılarım var aşırı uyuyorum ama hepsi sanırım başka sebeplerdenmiş
Nklcilis dlnyny ilk bıraktım adet oldum. 10 gün sonra yine 6 gün oldum. Şimdi 2 gün gecikmem var. Bide aşırı duygu karmaşası yaşıyorum bi sinir bi kahkaha eşimde şok bende anlamıyorum testte negatif çıktı
dlnyny Nklcilis benimde öyle 2 kere test yapmıştım negatifti zaten gebe değilmişim. regli olmuştum 1 hafta sonra tekrar kanamam olmuştu 5 gün sonra üstüne tekrar kanamam olmuştu hemen doktora gittim doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra olabilir normal demişti