UmayAsya gerçekten çok abarttılar küçük şehirlerde bunun yarısı neyin peşindeler neden böyle anlamak güç. Ben muayenehanesi olan bir doktora gidiyorum 50 lira zam gelmiş ona da medarla anlaşmalı doğum ne kadar olmuştur Allah bilir🤔 sağlık olsun napalımm el mecbur