Nsnrsrny 37+2 haftalık hamileyim bugün sabah lavaboda azck kahverengimsi, biraz sümüksü bi akıntım geldi sonra devamı gelmedi çok fazla değildi. Sizce bu nişan mı yoksa başka bişey mi 🤗 sancım ağrım yok şuanda nişan gelince sancı ağrı falan oluyo mu
berus Nsnrsrny benimde ilk pazartesi geldi geçen hafta dünden beri de 8. Ye sari sumuksu geldi..doktora sordum kanama ve sanci yolsa sorun yok dedi.
Kizemm Nsnrsrny nişandır ama doğum başlayacağı zaman kanlı şekilde ve sürekli geliyor sancıyla beraber
Egeeren Nsnrsrny ay ne guzel en azinden gelisin bi umudu olmus size keske banada isarek yollasa yavrum 😅 nisan falan
Nsnrsrny Egeeren bende sevindim ya heyecan bastı görünce ne zamandır hiç akıntım falanda yoktu bi anda geldi hiç beklemiyordum 😂😂inşallah hayırla sağlıklıca yavrumuzu kucağımıza alırız çok bekletmezler bizi 🤭