Valla 35.haftamdayim bende hazırlamadım daha usengeckigimden☺☺ama kendi koyacaklarımi şöyle sıralayım size..
10 hastane çıkışı
8li hastane çıkışı
1 adet yedek battaniye
2adet alt üst zıbın
2 adet ayrıca iç zıbın
Emzik
Biberon
Pişik kremi
20 adet yeni doğan bez( ben sleepy aldım)
evde pamuk kullanicam ama hastane uygun olmadığı için mecbur ıslak mendil
Kendim 1 gecelik 1 pijama takımı
Terlik,havlu,çarşaf takimi
Kendim için hasta bezi...
Yani açıkçası aklıma başka bisey gelmiyor..bu benim ikinci bebegim,ilkindede bunları koymuştum sadece..başka biseyin de eksikliğini hissetmedim..ama bir kaç postta görmüştüm baya abartanlar var listeyi,bilmiyorum bana bunlar yeterli geliyor..belki arada unuttuğum bi kaç bişeyde olmuştur,şuan aklimddakiler bunlar😀😀