Hayat1234 canım 1hafta bende yaşadım, benim normalde de düşük olur hamile değilken de yani, ama bana bi zararı yoktu, erken doğum riski olumca doktorum nidicart verdi o benm tansiyonumu iice düşürdü, halim kalmadı,sürekli tuzlu ayran içtim, ilacı bırakınca tekrar düzene girdi eski haline yani