Kızlar merhaba geçen perşembe cuma güzel bir temizlik yaptım sonrasında 1 haftayı geçti hala kasık ağrım var. Ben idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim neyse doktora gittik doktor detaylıca herşeye baktı birşey yok dedi. Ama ben bu kasık ağrısı yüzünden zor yürüyorum parol verdi istirahat edeceksin başka yapacak birşey yok dedi. Benim gibi olan var mı aranızda. Hala geçmedi zor dayanıyorum işe giderken falan baya ağrıyor yürüdükçe çok ağrıyor 😔😔😔 27 haftalık hamileyim bu arada.