Dr0607 Merhaba kızlar bu haftalarda bebeklerinizin kilosu ve boyu nasıldı bugün kontrole gittim doktorum çatı muaynesi yapmadı sizin kaçıncı haftada olmuştu ?
Gizemlimmio Dr0607 Ben de 36+5de gittim doktora haftaya çatı muayenesi yapıcaz dedi. 😊 Bu salı olucam inşallah uygundur 🌸
Dr0607 Gizemlimmio benim doktorum bu aralar suyun falan gelip doğumun olursa normal ama olmazsa bebek 4 kilo olursa sezeryan dedi ama hala çatı muaynesi yapmadı 😊
Dr0607 haziranin25i önemli olan sağlıklı olmaları tabiki sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 😍
berus Dr0607 36+6 2600 49cm dedi. Çatı muayenesi oldum gittiğimde. Suan 37+1im. 38+0 da sezeryan olcam catim musait değilmiş.
Dr0607 berus bakalım bize ne diycek hala çatı muaynesi olmadım çok heyecanlıyım 😀 belli olsaydı da ona göre hazırlasam kendimi ☺️