haziranin25i Nergizklcc bebek uyuduğu için düz çıkar çikolata vs ye nst ler den önce o zaman dalgaları görürsün kuzum 🤰🏻💜
Kbrayslli Nergizklcc bende 36+6 da kalp atışı düz çıktığı için sezeryan olmuştum canım hareket etmiyordu