Kızlar haftaya inşallah 12. Haftaya gireceğim. Bu güne kadar karnıma ya da göğüs ucuma herhangi bir krem/yağ vs kullanmadım. Ne zaman başlamalıyım? Hangilerini kullanabilirim? Göğüs ucuna her şey olur mu?(arada uçları kaşınıyor çünkü) bitkisel olarak önerilerinizi bekliyorum.