Beyza070707 Hanımlar bugün doktora gittik 17+1 doktorumuz cinsiyeti belli değil 1 ay sonra gelin detaylı ultrason da bakalım dedi geç öğrenen varmı bizim gibi
Hilalylmz58 Beyza070707 biz soze gre baya erken ogrenmisim ozamn 13 haftalikkrn ogrendim. Ama evet dogurana kadr nerdeyse ogrenemeyenlerde var bebegin posizyonu cok onemli
nilsmother Beyza070707 12 haftalıkken erkek gibi demişti sonrada göstermedi 22 de detaylı ultrason da kız oldugunu ögrendik 🥰
Beyza070707 @nilsmothe bizede önce kız dedi ama emin değilim bi çikolata ye yarım saat yürü gel tekrar bakalım dedi sonra 2. Sefer baktığında da erkeğe benziyor ama anlayamadım 1 ay sonra gelin dedi
Buketkucuk Beyza070707 beeen🙋🏻♀️ bende detaylı ultrasonda öğrendim kesin bir şekilde 22+5 haftalıktım
Beyza070707 Buketkucuk herkes doktorunu değiştir diyor arkadaşlarım falanda profesöre gidiyorum oda anlamayacaksa daha ne yapayım 😂
Nazliomer25_ Beyza070707 bende 5. Ayda ögrendim yine göstermedi kendini doktorum erkekteki gibi çıkıntı yok büyük ihtimalle kız dedi inşallah sağ saglim dogsunda 🤗🥰👨👩👧🐣
sternocleidomastoideus Beyza070707 bebeğin pozisyonu, ultrason kalitesi vb etkiliyor. Bizde geç öğrendik 16. haftada hala belli değildi bir çıkıntı var dedi doktor ama kız bebeklerde de olabiliyor ilerleyen haftalarda bir daha bakalım dedi. Detaylıya kadar iyice netleşir