Bugün şeker yüklemesi için doktora gittim kan verdim glikoz içtikten sonra midem bulandiğı için şeker yüklemesine devam edilemedi doktorumda şeker ölçüm cihazı alıp bir hafta boyunca aç karnına ve yemeklerden 1 saat sonra bakıp sonuçları görmek istedi başına böyle gelen var mı ya da mutlaka şeker yüklemesi yapılmalı mı ?