aselin_annesi2 çok nadir dişlerimi fırçalarken oluyor hiçbir şey yapmadım doğumdan sonra dişçiye gitmeyi düşünüyorum diş etlerim dönem dönem şişiyor. Ayrıca 2 sene önce dişçiye gittiğimde diş etlerindeki şişlik için sumağı çay demler gibi yapıp gargara yapmamı önermişti iyi gelmişti bana. Ama şu an yapmıyorum hamilelik farklı bi şey