miniginannesi26 32 haftalık olduk dünden beri bi baş agrısı bi kusma bide çok halsizlik doktora gitmeliyim yoksa normal mi bu durum
Merve8494 miniginannesi26 yediğin bise dokunmuş olabilir her aman böyle değilsen bi anormallik vardır acile git istersen
miniginannesi26 Merve8494 her zaman böyle olmam dün geceden beri tuhafım acaba normal mi diye düşündüm bu seferde