Kizlar geceden beri sanci cekiyorum hemen gitmek istemedim hastaneye . Sabah 8de dayanamadim zaten kontrolum vardi acile gitmek yerine doktoruma gitmek istedim hastaneye giderken isladim duami okudum bir iki yudum ictim suyundan . Doktor acilmama olmadigini soyledi ama eve geldimbaktim ot acilmis biraz , git gide aciliyo doktorumda sancilarin cok artinca gel dedi zaten cok ama anlatamadim nstde sancida cikti acile git artinca dedi napmaliyim ot aceba yaniltiyomu halada sanci cekiyorum evde