Kızlar merhaba yeşil akıntım çok olmaya başladı sık sık tekrar ediyor kendini doktorun bilgisi var fakat antibiyotik vs vermedi fitil ve krem vermişti şuan tekrar etti ıslak sıvı çamaşırımda her gördüğümde moralim çok bozuluyor endişe etmem gerekiyor mu onuda bilmiyorum ne yapacağım bu süreci yaşayan varmı sizlerde de oluyor mu normal mi yeşil akıntı olunca ister istemez tedirgin oluyorum yardımcı olun lütfen bilginizi paylaşın 🙏🏻