Bence spinal. Bende çok az bir bel ağrısı oldu ama üç gün kadar sürüp bitti. Hiç baş ağrısı, mide bulantısı, baş dönmesi vsvs olmadı. Hatta doktorun verdiği ağrı kesicilerin hiçbirini kullanmadım. Sezaryan yerimde de öyle yoğun ağrılar yaşamadım. Gayet kolay geçti. Umarım sizinde öyle geçer