Smyrhcr İlk oğlumun adı “umut eren” 36 haftalık gebeyim ismini oğlum koydu “ali kerem”🤩 biz sevdik koymayı düşünüyoruz szin isimler bellimi hanımlarrr?
MerveKaya38 Smyrhcr Daha karar veremedim ya Mirza yada Ensar diyorum ama belli değil burda durumda farklı isim olunca fikir olur 😂😂
Pemberuyam_ Smyrhcr Çok güzel olmuş Kerem ismini severdim Ali kerem de çok naif uyumlu olmuş sağlıcakla doğup büyüsün inşallah ailesiyle. 24 haftalığım kızımız olacak çok kararsızız henüz isim konusunda buluruz inşallah biz de
alenrenas1 Seher- bizde aren arel düşündük hep 😅ama eşim renası cok isteyince hem Renas da ® hem diğerinde olsun istemedik Alen e döndük 😅