Yahyam_17 Meraba ben ilk defa minicity den biseyler almaya niyetlendim de acaba ürünleri Güzel mi. Güvenilir mi diye merak ettim aranızda daha önce oradan alışveriş yapanlar varmı ?
Cemrreedemirci Yahyam_17 ben aldım eldr yıkamaya attım renkte boyutta sorun yaşamadım. Mükemmel ötesi bir kalite beklemeyin ama zaten uzun vadeli senelerce giyemeyecek bebek 2 3 aya bir kıyafetleri yenilememiz gerek büyümeye bağlı. Yüksek derecelere atmazsanız memnun kalacağınızı düşünüyorum
Ssmmra Yahyam_17 ben alışveriş yaptım canım sadece bedenleri küçük biraz orda sknti 30 dereceye attm sıkıntı yok ama 60 da ne olur bilemem
mayis13 Yahyam_17 neredeyse bütün kıyafetleri oradan aldım sayılır :) görseldeki gibi geldi Ürünler gayet memnunum şimdilik :)
[silindi] Yahyam_17 yok canım ne gerek var elde yıkama 30 derece yeterli ütülersin Bi de mis gibi olur
Cemrreedemirci Yahyam_17 hayır ya yıkama o kadar yüksekte 60a ben iç çamaşır atıyorum🙈 yağ kir pas hastalık olmadıkça kendi çamaşırlarını bile o kadar yükseğe atma kıyafet ömrün kısalır. At 30 a yada elde yıkamaya tek seferlik ütüle tamamdır.
HULYA0693 Yahyam_17 bende aldım canım çok aman aman kaliteli değil ama 0_3 ay aldığım için zaten bi kaç kez giyecek yıkayıp ütüledim bişey olmadı, ❤️
Yahyam_17 Cemrreedemirci ben asla 60 yada 50 den dusukte yikayamiyorum 🙂 sanki hala kirliymis gibi hissediyorum
Bebekimmmm Yahyam_17 ben mini ctyde çalıştım etimesgut şubesinde ama öyle çok ta güzel değil malları hep iade ve değişim oluyordu ben de beğenmiyorum gerci
Yahyam_17 Bebekimmmm bir kaç paraca alıp deneyeceğim bide ben bı yotuberdan gördüm o baya memnun olduğunu söylüyordu