Yrnokty53 Gamzeren90 düşer canım ben devamli kullanıyorum ilaç hamile kaldıgımdada biraz yükselde ilaçımın dozunu değiştirdi doktor düştü hemen korkma yani
Gamzeren90 irorkay 4.32 daha gitmedim doktoruma bu hafta gidicem aile hekimim sınırda çıkmış dedi 4.2 yazıyor kağıtta
Meerryy Düşer düzenli ilaç kullanımı yapın 33.haftadayız 6.haftadan itibaren ilaç kullanıyorum ve her ay düzenli takip ediliyor. Düzenli ilaç kullanımı yaparsanız sıkıntı olmaz
Beyzaaydin Gamzeren90 hamilelikte 2.5 altı olması gerek canım bende en başından beri ilaç kullanıyorum ilacı düzenli kullandıktan sonra yükselmiyor korkmayın ama bir an önce başlamakta fayda var çünkü değeriniz sınırda değil yüksek
neslii35 Gamzeren90 değeriniz normal zamana göre sınırda ama hamilelik için yüksek 2,5 altı olması gerekiyor hamilelikte muhtemelen ilaç başlamanız gerekecek sizinde