Alfabetaa Benim gibi sabırsız birinin artık doğurması gerekiyordu ama doktor daha iki hafta var gününü tamamlarsın dedi🤷♀️ Sıkıldım artık doğsun istiyorum sağlıkla ama tabii hiçbir belirti yokk 😬
Ervasevgi Alfabetaa benimde son 25 ama zaman geçmiyor sanki bende doğurmak istiyorum artık mide bulantisindan çok bunaldim artik 😢
6217 Alfabetaa inş hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim bende bekliyorum ama korku var daha çok
Alfabetaa 6217 bende hiç korku yok inşallah doğum çattıgındada olmaz😁 hepimiz sağlıkla alalım kucagımıza inşallah
6217 Alfabetaa ne güzel bende senin gibi kendimi motive etsem kaşke ama yok 😂 korku herşeyi bastırıyorbende
Alfabetaa Ervasevgi benim bi sıkıntım yok ama ağırlaştım tabii O yüzden zor oluyor. Birde yatagım cok rahat olmasına rağmen sabahları dayak yemiş gibi uyanmaktan bıktım 😬😁
Ervasevgi Alfabetaa su bir haftadır bende öyleyim gece uyuyamiyorum saga sola donmekten sabahları uyanınca aynaya bakıyorum burnum 1 kg oluyor 🤣
Alfabetaa 6217 inşallah seninde geçer korkuların bütün hamileler kolayca kucaklarına alır bebeklerini inşallah🤲🏻🌸