Brcrs Kızlar merhaba dün nişanım geldi akşam üstü ama sancım yoktu eşimle hastaneye gittik nst normal çıktı bugün yine azcık akıntı şeklinde gelmiş ama sancı yok yine normalde 25 de sezaryen olucam benim gibi yaşayan var mı bu durumu🙄illa sancımı beklicem
Senadgm Aycan_akay54 Nişan geldikten hemen sonra alınmıyor diye duydum. Kimisinin 1 hafta 2 hafta önce nişanı geliyormuş doğum belirtisi olmuyormuş.
Brcrs Aycan_akay54 hayır almadılar nst de sancı çıkmadı nişan gelip akıntı devam edip sancı varsa alıyorlarmış yoksa bekliyoruz🌸
Brcrs Senadgm doktorum demişti bebek anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyiymiş burda yaşadığı 1 hafta anne karnında 1 güne eş değermiş🌸en iyisini bebekler biliyor