1 haftadır o sebepten yatıyorum. 32 haftalik olduk evde 4 saat şancı çektim geçmeyince gittim hastaneye kanala çok inmiş açılman varsa doğuma alıcaz dedi ve nstde sancılarım çok fazlaydı. Allah'tan açılmam yokmuş ıgneyle durdurdular 3 serum 2 tane ciğer geliştirici haplar biride rahim ağzının açılmaması icin iğne vuruldum şimdi heran gelecek korkusuyla bekliyoruz 😏